NESCAFÉ® 3in1 Coffeе Cup Кампания „Предизвикателство“ за активни фенове

25.11

Образите на трима герои – Ани, Данчо и Янко, 8 седмици бяха във фокуса на вниманието на най-запалените фенове на NESCAFÉ® 3in1. Предизвикателството NESCAFÉ® 3in1 Coffeе Cup бе отправено към всички, които носят в себе си състезателния дух, биха се впуснали да защитават своя избран герой в играта и да печелят, като регистрират кодове от опаковките на NESCAFÉ® 3in1. Така една промоционална кампания бе превърната в състезание, в което в различни игри Ани, Янко и Данчо се бореха да създават позитивно настроение на феновете и да ги накарат да се забавляват от сърце, докато играят в NESCAFÉ® 3in1 Coffeе Cup.

Кампанията беше подкрепена от официален сайт на играта http://www.nescafe3in1coffeecup.com, TVC в национален ефир, външна реклама, интернет реклама. Цялостният криейтив, създаването на концепцията и игрите, и кастингът на актьорите е дело на агенция Publicis Marc. За водещи на играта бяха избрани Стефан и Владо от YoungBBYoung. По проекта работиха продуцентска къща Wasabi, режисъор: Ясен Григоров, оператор: Темелко Темелков, фотограф: Атанас Кънчев. Екип от 30 души се грижеше за реквизит, декори, облекла, осветление, продукция и постпродукция, композиране на музиката. По време на промо кампанията снимките бяха правени в специално обособено за целта хале, което беше преаранжирано за всяко ново предизвикателство.

Кампанията се реализира основно през сайта, където потребителите можеха да гледат новите предизвикателства, победителите и друга полезна информация, но бе силно подкрепена и от официалната страница на NESCAFÉ® 3in1 България във Facebook. http://www.facebook.com/Nescafe3in1Bulgaria

В рамките на кампанията героите Ани, Данчо и Янко коментираха в реално време своите лични постижения в игрите и приканваха феновете да подкрепят по-добрия. За този период техните постинги през официалната страница на NESCAFÉ® 3in1 България достигнаха до повече от 190,998 уникални потребители, които видяха активното включване от страна на тримата герои в играта в социалната мрежа Facebook. Прякото включване с постинги на героите от играта – Ани, Данчо и Янко, на официалната страница на бранда ги направи по-близки за феновете и им даде възможност общуват в реално време. Реализирането на комуникацията към феновете през профилите на Ани, Данчо и Янко в социалната мрежа Facebook е дело на Publicis Consultants.

Изображение

Изображение